Clark'ın F1 ve Indy 500'de şampiyonluğu kazanmasından bu yana 60 yıl geçti

QasiM

Global Mod
Global Mod
İskoçya'daki tüm otomobil ışığının 1968 baharıydı.


10 Nisan'da Jim Clark Piletl'de Arjantin'den Juan Manuel Fangio. Elli yıldan itibaren Dünya'nın Ptinsobn Ustası, kayıtları Nepovenandı. LTAJCM Scotch hakkında söylemek için kelimeyi aldığında, belirtilen bir kelime geliştirdi: Formula 1'in en iyi pilotuyla birlikteydi.


Hayır, tarihin en büyük büyük fiyatlarını kazanmadı.


Svtovm Ampion sadece iki yaşındaydı.



Usta SVTA. Jim Clark sevgili bir lotus ile.



Pesto büyülü ve vazgeçilmez bir şey verme yolundaydı. Ve sadece bir formül veya spor otomobil olup olmadığı umurunda değildi.


Bu, tarihte tekrarlamayan 60 yıldır Milnka olmasının nedenlerinden biridir. 1965'te Clark, Karie Master SVTA Formula 1'de bir saniye oldu, ancak aynı yıl, ancak tek kişi ünlü Indy 500'ü etkiledi.


Grand Prix Monaco da kaçırdı. Sezonun baskın olduğu sonra kırıldı, Navc America Oi'yi açtı, sounk Graham Tepesi'ni hatırladı.


Mustang I Ron Zsoba Et



Bu süre içinde pilotlar çok sınırlı değildi.



Görkemli


Yollardan biri Formula 1'e ekilebilirdi ve daha sonra bir spor otomobilde veya Formula 2'de oturabilirler.


1963'te Atlantik Köpeği ilk kez serbest bırakıldı.


Ve hepsi sersemledi. Dip, yetenek pihozen olmasıdır. Hiç gitmeyen bir mekanda içen kimseyi görmedim ve hemen coşku için savaşan Parnelli Jones'un favorisini yazmadı.


Organize sözlerini yerine getirdiyse ve aslında petrolden kaçan her biniciyi dışlarlarsa, Clark bile kazanırdı. Tür böyle geldi.




İlk kez. Jim Clark ve ilk JZDA, 1963'te 29'luk bir lotusla Indy 500'de.



Bir yıl sonra bir kusur tarafından durduruldu. Sonra Konen onu kurtardı. Revolun Lotus 38, Colin Chapman ile Indianapolis'e taşındı. Indy 500 zamanına kadar, sadece girilen güç ünitesine sahip arabalara sahip pilotlar etkilenmiştir.


Clark değiştirdi. Ve nasıl! İkinci binicinin ikisi ile zafer kazandı. Hiç kimse rekabeti sürmedi.


1916'dan beri 500 kazanan ilk yabancı oldu. Buna ek olarak, Avrupa teknik inovasyonu Amerikan kablo türlerinde bile kullanılabilir. Tüm zafer ne yaptı? Mustang, Ron Zsobu Meat (İskoçya'ya ithalatı ödemek zorunda kaldı), DV televizyonu. Hem Zden'e hem de ASOPIS TIME başlık sayfası için süper modellerle odaklanın.


Clark'ın hepsi etkilenmedi ve bir yıl boyunca Kadm Dalm, utangaçlığı etkilendi.


NM'de veya akiferdeki birçok insan göremedi.


Sakin, sessiz, utangaç, ülke tipiydi. Sadece bir anda, arabaya oturmadı. O anda, Lotus Cedric Selzer'deki ilk tamircisi Jin Hunter gibiydi.


İkincisi, babası, faydalardan vazgeçmeyi ya da aile çiftliğinde mali ve bir Boreho ile vazgeçmeyi seçmek zorunda kaldı. O ve Famli, Krlovný albta II ile tanışmak için Buckingham'ın başparmağına gitti.


Beni ne kadar hızlı değiştireceğim …


Bu pedjd nasıl salak?



Clark, Scotsk Kilmany'de OVCH Çiftliği ailesinde doğdu.


İngiltere ile Blzko sınırı, bu kız kardeşlerle birlikte kırsal kırsal kesimini kaldırıyor ve kovaladı. Aile sonunda onu zarar vereceklerinden emin olmak için Edinburgh'daki Loretn tekerleklerine gönderdi. Motorpor? Hiç bilmiyordu, ama kriket veya toprak hokeyinde mükemmelleşti.


Emlakta, bağlandı ve ddeek ve tekerleği peruit etmek ve çiftlikte borulamak için evi delmek zorunda kaldı. Kız kardeşlerle birlikte bakması gereken ailesi Ddictv'dir (her zaman iki merası vardı).




Bir çiftlik için evde. Jim Clark, İskoçya'ya aile çiftliğine geri döndü.



Ancak astarlı gelecek, genç çiftlikle tanışmanın bir yolu.


Pedjel hepsine, o anda aptal olan Ian Scott-Watson. Toplantıda Clark, bir akifer olduğuna dair bir zihin olsaydı onu azarlıyordu.


Ancak ilk HDCE'den sonra ikisi de en iyi arkadaş oldular ve sonunda en iyi arkadaş oldular. Scott-Watson bir Amatriyan akiferiydi ve arkadaşını bir MST işine tamirci olarak davet etti. Ama genç katlanmadı, hızlı kolektif çiftliği de denemek istedi. PTI tekerleklerinden sonra ikinci daha hızlıdı …


Kutuda içerken, biraz M'ye bakıyordu ve sonra bilmediğimi sordu, herkes çok yavaş gidiyordu. SMT olmalıydım, ona yavaş gitmediklerini söylemedim, sadece hızlı bir şekilde lanetleneceklerdi, Scott-Watson dışarı çıktı.


Yetenek ilk kez tamamen kendini gösterdi.


NM'de hüküm sürse bile spa alamadı



Clarka daha sonra Kamardi'yi buruşmak zorunda kaldı, böylece gerçeği çağırmamış olması, çünkü sanatını bilmiyordu.


Bu nedenle, 1958'de bir sonraki uçuşu aldı. Formula 1 tarihinin en güçlü ortaklarından birini yaptığı Muem.


İlişkileri kademeli bir babaydı, Chapman bir kümenin karanlık yatağı olarak hizmet etti ve Formula 1 otomobillerini sürekli geliştirdi. Clark'ın Read ile davranması halinde Chapman kadar olduğunu söyledi.




Sp̊n Duo. Jim Clark, Lotus Colin Chapman'ın kurucusu ve kurucusu ile büyük fiyat Bav'in başlangıcının önünde.



Junior formülünden Pardnm Pardnm hızla F1'e ulaştı, burada Spa 1960 tarihinin en kötülerinden biri bile.


Stirling Moss, Hrzostranm Caramola'dan sonra birkaç MSC tarafından yakalandı.


Mike Taylor, kariyerini neredeyse sona erdiren bir yaralı yaşadı.


Chris Bristow, evin klasik yollarına, NSP, ağaç ve çitin klasik yollarına binen 14 kilometrelik devrede Malmeda'ya düştü. Arabadan başını kesen dikenli ezaya bırakıldı. Bristow Talo tepsiye yükseldi ve Clark onu kaçırdı.


Ve Clarkv Temov meslektaşı Alan Stacey popülariteye katlandı, büyük hızda düştü ve şehirde öldü.


Her zaman beni herhangi bir yere kaydırdığını ve üzüm bir şey oluyor. Bu bir pern olduğunu, yıllar sonra Dan'ın büyük fiyatlarının SM sığırlarını söyledi.


PT'ye ulaştı, Zsaln F1'de ilk puan, ancak Spa, piste hakim olmasına ve Tyikrt'in kazanmasına rağmen kariyeri boyunca karar vermedi.


Formula 1 Vidl'de ilk kez olduğumda, görünümü alamadım. Çok ağladı! Nvrat Dom'dan sonra o anneyi bile yakalayamadım. Çağrıyı tek başına kendi OI'de görünce, bitirmek için oynadıklarında neredeyse nefes alamıyordu. Ama onları asla Formül U, Lila Rahibe Betty'den koparmayacağımızı anladık.


Çiftliğe dön!



Bir yıl sonra Clark Len Zitek'i verdi.


Monza'da, Peplnn Tribune'e çarpan Wolfgang von Tripps ile çarpışmaya karıştı. Olayda, 15 hayran artı NMECK Pilot öldü.


Oitch SVDK Clark'a göre pesto bile, onunla dolu bir akifer hakkında yapamadı ve lo. NJ Mili'nin tüm lotus düşüşleri korkuyordu. Polis içtiği Itli'de keşfettiğinde tüm kış güçlendirdiği ve üflendiği İskoçya'ya durdu.




Trajik Monza. Clark'ın Wolfgang von Tripps Bebeği ile Velký Havria'ya temasından sonra, NMECK Pilot I 15 Divk öldüğünde.



Gerçek testere, tıslama üzerine birkaç tane gitmek zorunda kaldı, ama asla NM ile suçlanmamıştı.


Formula 1'de pilot oldukça açıktı. Lotus genellikle felaket olan güvenilirlikten muzdarip olmazsa ve Clark çok fazla mekanı bitirmedi, Ptkt, PTKT'yi sakin bir şekilde sakinleştirebilirdi (1962'de 9 üzerinden 4'ü bitirmediği türler ve pesto).


O zaman Ampion ve Kamard Graham Tepesi onu attı: Umarım çiftlik için sondaj!


Katlamadı ve 1963'te Formula 1 Vidla zamanına kadar en baskın mevsimlerde SVTA'nın efendisi oldu. Birinde, bir pedjel bile bir turla minimal bir alan bile.


İskoçya'da evde kutladı, ancak aksi takdirde MDI ve Pipomnn Bloody Monzy'den muzdaripti. Raporun çatalları olduğunda, monte edildi ve HNV sık sık düştü.


Sadece çekici değildi. O ve Jacki Stewart Londn'da yaşadıklarında ve filme katılmış olmaları gerektiğinde, sık sık bir şey görmeye başladılar, çünkü Clark çok uzun süredir karar vermişti ve daha sonra oldu.


Cesarette, tüm bu olumsuz nitelikler var gibi görünmektedir.


Herkese çok daha sorunsuz sürdü. Böyle bir Fineso ve altta, araba sadece aç, böylece monost kenarına gider. Stewart, arabalarla asla savaşmadı, pesto yetişemedi.


İkinci başlık ve 1965'te Indy 500'deki zaferden sonra, VZ'nin eline geçmediniz, bu da onun yeteneğinin birçoğu olacaktı.


Ve sık sık bir anla sonuçlandı ve en hızlı bir bisikletin ikincisinin arkasına geçti. Ve hayır, diğerlerine değil vagonlara gitmedi, tam tersi.


Clark Style Hakkında Selzer Zen Ekl: Düşen Jima Clark lastiklerinde çok sayıda PBH dolaşıyor. PR değil, bu doğru. Fren plakaları diğer pilotlara göre tikrt'i geri çekti. Derek Wild (mekanik) Kalite, tüm akiferlerin güçlü yönlerine sahip olmadığımda, Jim'in bir notuna sahip olmamalıdır. En azından opoteben markalarını gösterir.


Clarkov'daki Pesto Lotus Paradoxn bile güvenilirlik ile savaşıyordu ve arabalardaki sığırlar ezildi. Rivines'de neyin yanlış gidebileceğini düşündü, Chapman ile olan ilişkisi de etkilendi.


Yine de, büyük sihir parçaları gösterdi.


Monza 1967'de seviyorsunuz. Pozisyon pozisyonundan başladı, iki turlu bir tura yol açtı, delinme onu kutuya göndermedi. Tra'da sürerken, arkasında bir bisiklet ve Poad'da estnct idi. Pedjdl'in rakip için rakipleri Lene gibi SV, tura eşitledi, pilotla yakalandı ve tekrar liderlik etti


Yokuş aşağı değil.


Clem teyze olarak geçti.


Lotus 49 VT mevsimleri (pilotlar) CLE'ye 22 pleitliğin sadece 8krt'ine ulaştı (bunlardan 6 Klark, bu da arabaya diğerleriyle karşılaştırıldığında ne kadar nazik olduğunu kanıtlıyor).


Ne anti mme mme?



1968'de Clark'ın bir DL, Kamard Stewart vardı, aksi halde bir zihni vardı. Özellikle pistte, ağaç sıkıştı. Karira'nın sonu hakkında pemlel. Aile İskoçya'ya nasıl gideceğiniz hakkında bir aile kurdu.


Jen daha sonra yedi Nisan 1968'de Hockenheim'da özel bir şey olmayan Formula 2'yi test etmek için yola çıktı. Özellikle ᚝ u nj. Clark, Formula 1'deki tüm kariyer amacını spor otomobillerde bir tane veya Formlar 2 ile ilişkilendirdi. ML Unutulmaz, TKO Açıklamaları CIT.


PTM bisikletindeki bisiklete acımasız ve tanıtım günü için olan buydu. Yırtık gayretli, ağaca çarptı ve Clark bağını kırdı.


Hockenheim / Orijinal Anıt sitesinde Jim Clark. Ölümcül kaza yeri.

James “Jim” Clark, Çiftçi, Yarışçı ve OBE (4 Mar 1936 – 7 Nis 1968)

📷
? / Mike Evans pic.twitter.com/v6abmoaynm

– Petrolhead
🏁
(@nuvolaritazio1) 7 Nisan 2024

Daha önce öldü, hastaneye gitmedi.


Bugüne kadar, yanlışlıkla mayınların nasıl olacağına dair bir kanıt yok. Örneğin tek şey olan Winfred Kolb Komisyonu, VZ'nin onayının puanlandığını söyledi.


Formülün kalıntıları ve MSCE sevkatı hava kazalarının vyetriyle tarandı. Kesin bir mezhepleri de yok. Belki bir lastik kusuru?


Önemli değildi


Bu ne zaman böyle bir STT olabilir, başka ne yaptık? Sanırım hepimiz aynı şeyi okuduk. Sanki Clark'ın arkasında kader bir an olan Nae Ldra'yı kaybediyorduk.


Örneğin, Ra Formula 1 için çok tehlikeliydi. Örneğin, kolejinin 57 noktasının yükseldiğini belirtti. Bu onu en çok aldı.


Asla onlar alamazlar, çünkü benzersizdi, EKL.


Herkes için iyiydi. Selzer, Clark'ın televizyonunu televizyonda gördüğü anı hatırladı ve hemen ne olduğunu ona indirdi. Ağlıyordu.


TTA olarak Clark için olan Colin Chapman açıkça harap oldu. Pilot Günü'nü asla vurmadın, onurlandırdığı acıyı yavaşça sıkıştıramadı. Her zaman en iyisi olacak. Eminim ki bazılarının tarihin en iyisi olarak kutlayacağı kişiler. Ama j hayır. M Jim için hiç kimse netleşmez, ml netleşmez.




İlk reklam çiftliğinde. İskoçya'da Jim Clark'ın mezarı



Stewart, Clark'ın Poest'inde bile, Formula 1'de slazy bir Otzky için savaştı, rakibe ve Kamard Hill'i 1968'de şampiyonluğu kazandı.


İskoçya'nın köylerine gittiğinizde, PN'sine göre, Clarka Birliği'nde, Scotch sınırına sahip bir çiftlik olduğu ilk şehrinde.


O, vasıfın derinliklerindeydi. Tesadüfen, Mon Formula 1'in şimdiye kadar bildiği en yüksek pilottu.